Via internet heb ik op een site met dagaanbiedingen een waardebon gekocht voor een dagje uit. Deze zou geldig zijn tot 1 oktober 2010. Dat staat ook op de bon vermeld die ik kreeg na aankoop. Toen ik belde om een reservering te maken werd mij verteld dat er een foutje is gemaakt en dat de bon geldig is van 15 september tot 15 oktober 2010. De verkoper kon zijn diensten echt niet aanbieden voor deze prijs in het hoogseizoen. Dit betekend dat de bon slechts 1 maand geldig is en dat ik er nu dus in mijn vakantie geen gebruik van kan maken. Kan dit zomaar? In de voorwaarde heb ik niks gelezen over dat de geldigheidsdatum, druk of zetfouten onder voorbehoud is. Het desbetreffende bedrijf verwijst mij terug naar de webwinkel. Waar kan ik mijn gelijk halen? Ik wil over 2 weken gebruik maken van mijn dagje uit en niet in september/oktober.