BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geldigheid uitspraak callcenter agent?

Bijdrage door gebruiker
21-12-2005
4 reacties

Mijn contract met debitel liep op 7 november af. Omdat deverlengingsaanbieding mij niet beviel besloot ik 3 weken later eenandere provider uit te kiezen. Tijdens het invullen van de papierenmoest ik de opzegtermijn weten van mijn contract. Ik kon de papierenniet zo snel vinden en nam contact op met de klantenservice om dit nate vragen. Een van de callcenter agents wist mij te vertellen dat diteen maand zou zijn. Ik heb nu een contract afgesloten bij de nieuwe provider. Het meenemenvan het nummer wil echter niet lukken. Zojuist met debitel gebeld endie vertellen me nu dat de opzegtermijn 3 maanden is. Dit staat ook inhet contract wat ik gevonden heb.Mijn vraag is nu, wat is de geldigheid van de uitspraak van de eerste callcenter agent? Is het mijn woord tegen dat van debitel?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.