Ik heb een jaarcontract ondertekend bij mijn nieuwe werkgever dat pas twee maanden later is ingegaan. Bij mijn nieuwe werkgever val ik onder de CAO voor kleinmetaal. Hierin is een collectieve loonsverhoging afgesproken met ingang van 1 april. Op deze datum had ik mijn contract al wel ondertekend, maar ik was nog niet in dienst bij mijn nieuwe werkgever. Geldt de loonsverhoging ook voor mij?