Ik heb in November 2011 16 zonnepanelen besteld bij "wijwillenzon.nl". Direct na de bestelling werd € 1000,- voorschot betaald. In de verkoop werd aangegeven dat de levering omstreeks eind februari geleverd zou worden. Begin Februari werd verzocht de overige € 3850,- over te maken zodat tot levering over kon worden gegaan. Ik nam opzettelijk enkele weken vakantie op in mei om zelf de installatie te kunnen plaatsen. Half april had ik nog niets gehoord en mailde hoe het zat met de levering. Ik kreeg een mail terug dat de panelen binnen 2 a 3 weken zouden worden geleverd. Eind mei is nog niets geleverd en heeft de stichting nog niets van zich laten horen. Ik heb ze wederom een mail gestuurd dat ik voor 1 juni geleverd wil hebben zo niet, dan wil ik ze niet meer hebben en mijn geld terug. Mij werd verzocht zelf contact op te nemen met de vervoerder maar dat doe ik niet. Ik vind dat ik alleen zaken doe met de degene die mij de panelen verkoopt. Hoe die ze bij mij krijgt is zijn probleem. Tevens wil ik een vergoeding voor de gemiste rente of het verlies aan geleverde stroom indien de panelen niet geleverd worden voor 1 juni. Is het verstandig om hiervoor een kort geding te starten? Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn geld terug.