BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug NTI

Bijdrage door gebruiker
01-06-2017
9 reacties
Het kost zoveel moeite om mn geld gerestitueert te krijgen van het NTI en ik word zo moedeloos van de amateuristische wijze van communiceren door het NTI en haar klantenservicemedewerkers.
Fout op fout bij hen, maar toegeven of erkennen ho maar.
En elke (in mijn ogen zeer amateuristische) klantenservice medewerkers kunnen, mogen en willen niet meer betekenen dan dat ze opgedragen worden.
Niet alleen de weken van wachten stapelen zich op, maar ook de irritatie door dit onrecht.
Gemaild, gebeld, gemaild nogmaals ook naar het hoofd klantenservice (Els?), gegoogled naar interne nummers of email adressen.
Er wordt doodleuk door de klantenservice gezegd dat ik "gewoon nog even geduld moet hebben".
Maar verplaatsen in de consument als je al meer dan 5 weken wacht, nee empathie noch begrip tonen komt in hun woordenlijst voor.
Bah...
Beste Kassa, beste medeconsument wat is dit een vreselijke instantie, maar wie heeft voor mij een (gouden) tip om deze vreselijke instantie bij de spreekwoordelijke strot te kunnen grijpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.