hoi ik heb een fitness apparaat (Dunlop latheral step)van Dunlop gekocht bij een reseller van dit merk namelijk www.lc-sport.nlmaar na een dikke week bleek dit apparaat kapot te zijn, na telefonisch contact met de reseller heb ik hem terug gestuurd en de kosten hiervoor betaald. Vervolgens kreeg ik een nieuwe step, maar ook deze was binnen 10 dagen weer kapot. Ik heb weer de kosten voor het terugsturen betaald en aangegeven dat ik niet weer dit apparaat wil en gewoon mijn geld terug wil. Na vele weken blijkt deze reseller van Dunlop nu toestemming te hebben om het aankoopbedrag terug te storten, maar mijn vraag is hoe zit het dan met de ruim 11 euro die ik aan verzendkosten heb betaald. Ik heb uiteindelijk niets werkends in huis, maar ben wel plus minus 11 euro lichter. LC-sport zegt geen toestemming van dunlop te hebben om dit geld terug te geven, maar willen mij ook geen mailadres geven van dunlop dat is namelijk bedrijfsgeheim.Ik krijg van LC-sport alleen maar te horen hoe schappelijk zij zijn geweest een beetje met het idee van meneer u moet niet zeuren wij hebben u al geholpen maar inmiddels ben ik alleen maar verzendkosten lichterMijn vraag ik dus mag dit zomaar? Moet de consument de kosten voor het terugsturen van een kapot artikel betalen (2x). En is het normaal dat deze kosten niet vergoed worden op het moment dat je wel het geld van het artikel zelf terug krijgt.