Een aantal weken heb ik bij vakantieveilingen.nl een kortingscode gewonnen voor een canvas van het formaat 60x40.
Bij de leverancier van het canvas een foto ingestuurd en na het inwissellen van de kortingscode nog een beetje moeten bijbetalen.
Tot zover geen problemen een een paar dagen later het canvas ontvangen. Helaas waren hierop vingerafdrukken en donkere strepen op zichtbaar die niet op de foto staan en aan de rand zat op een plek geen inkt. Hiervan een melding gemaakt bij de leverancier en dit werd opgelost dat zij een nieuw canvas zouden sturen. Weer een paar dagen later deze 2e versie ontvangen en eveneens was ook hierop lichte vlekken en donkere strepen op te zien. Wederom hier een melding van gemaakt en er zou een 3e exemplaar worden gestuurd welke ook een paar dagen later is ontvangen maar helaas weer met donkere strepen en plekjes op het canvas zonder inkt. Ook de kleur was lichter dan bij de vorige 2 versies.
Wederom dit gemeld en nu wil de leverancier mij het geld terug geven. Echter alleen maar het gedrag dat ik heb moeten bijbetalen en niet de waarde van de kortingscode. Zou de leverancier van het canvas mij ook niet een nieuwe kortingscode moeten geven t.w.v. de ingeleverde code?