Ik ben zo stom geweest om in goed vertrouwen een GSM te kopen via marktplaats (Ik had hier al vaker gekocht en nooit problemen gehad) Nadat ik het geld had overgemaakt, beweert de verkoper dat ze het geld niet ontvangen had, terwijl het wel bij mij op de afschrijving stond. Ik heb haar daar ook een kopietje van gemaild. Zij bleef erbij dat ze geen geld had ontvangen. Nu heb ik het geld terug kunnen laten boeken, maar zij boekt het dus telkens weer terug naar haar rekening. Mijn vraag is dus, is er een manier om toch mijn geld weer terug te krijgen. Alle e-mail verkeer heb ik nog. En ze reageert niet meer op mijn e-mails.