Beste Dame of Heer,
Sinds mijn laatste factuur van 28 december 2006 moet ik geld ontvangen van UPC. Heb namelijk nu digitenne van KPN voor de TV. Heb al meerdere malen gebeld met UPC en deze vertellen constant dat het bedrag wordt overgemaakt. Maar tot op heden heb ik nog steeds het bedrag niet ontvangen. Hoe krijg ik mijn geld terug met eventuele gemiste rente.
Met vriendelijke groet,
Gerritse. A