Eind mei heb ik online een jurkje besteld bij mode-statements.com en binnen het retour termijn geretourneerd. Daarbij heb ik een melding gemaakt bij hen, omdat de afwerking niet mooi was en ik niet wilde riskeren dat ze dachten dat hij stuk was. Hier heb ik nooit antwoord op gehad.
Inmiddels ben ik al ruim 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Meerendeel van mijn berichten blijven onbeantwoord en verder worden er beloftes gemaakt die ze niet nakomen. De laatste mail van hen was woensdag 6 september met de mededeling dat het bedrag bij hen verwerkt is. Ik zou het voor het weekend op mijn rekening hebben. We zijn een week verder en nog heb ik niets.
Wat moet ik nu doen?