BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Geld niet rechtmatig van rekening gehaald

Bijdrage door gebruiker
16-06-2008
2 reacties

Van januari tot en met mei is er geld van mijn rekening afgehaald door ZIGGO. Ik heb alleen helemaal niks bij hun. Na bellen met de klantenservice bleek dat hun van mij alleen mijn rekeningnummer hebben. De rest van de gegevens staat op naam van mensen die wonen in Maastricht. Snel werd mij beloofd dat alles z.s.m. zou worden teruggestort (de eerste keer dat dit is beloofd is nu anderhalve maand geleden). Dit is mij hierna nog een aantal keer beloofd, telkens met een ander verhaal er omheen. Via de bank heb ik de maand mei nog terug kunnen laten storten en ik heb het rekeningnummer laten blokkeren. Ongeveer twee weken geleden heb ik een brief naar de bank gestuurd met hierin mijn verhaal. Volgens de klantenservice van de postbank zou het ook zo geregeld kunnen worden. Hier heb ik ook nog geen reactie op gekregen.Ik krijg nog ongeveer €100,- van ZIGGO. Ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen. Naar mijn gevoel heeft bellen geen zin meer.Alvast bedankt!!Cindy

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)