Ik heb een wao uitkering en nou is daar een pot voor een eindejaars uitkering bij het APG. Ik heb dit aangevraagd maar nu ben ik te laat omdat ik dit voor 1 april had moeten doen. Maar ik wist eerder niet dat dit bestond. Heb al bezwaar gemaakt maar het wordt niet in behandeling genomen. Wat kan ik nu nog meer doen om toch de uitkering te krijgen? ?