Beste....Ik heb een bed gekocht bij Trendhopper van een flink bedrag.Vorige week is hij geleverd maar er mankeerd van alles aan.Ten eerste zit er in het 'hoofdschot' een barst van 50 cm, daar heb ikklantenservice voor gebeld en er wordt netjes een nieuwe besteld.Omdat dat even kan duren mogen wij het bed inelkaar zetten zoals we hembinnen hebben gekregen. Helaas is dat niet mogelijk omdat het zijpaneelniet vast te zetten is klein duwtje en hij valt er af een lengte balkis zo krom als een hoepel en een aantal latten van de lattenbodem zijnook krom. Het bed is niet te gebruiken om in te slapen. Ik heb nu eenproduct gekocht waar ik niks aan heb.Nogmaals klanten service gebeld die kunnen niks doen eerst moeten zecontact op nemen met de leverancier dan pas kunnen ze zeggen watze kunnen doen. Met andere woorden wanneer er iets gaat gebeuren wetenze niet. Het bed is niet voorradig en heeft een levertijd van 12 weken,nu slapen wij al vanaf de dag van leveing op de grond om ruimte temaken en het oude bed is nu na het uitelkaar halen niet meer tegebruiken (is al 30 x uitelkaar geweest heel oud bed) Wat moet ik nu ik kan niet 12 weken nog op de grond slapen trendhopper heeft ook geen leenbed voor ons.Wat kan ik doen, wat mag ik verwachten, wat mag ik eisen?Ik hoop dat u mij verder kan helpen wat de dame van de klantenservicegaat alleen maar met mij in discussie en heeft mij verteld dat het nietzo gek is dat er iets kappot is,wat ik erg vreemd vind je koopt ietsdat moet toch goed zijn waarop haar antwoord "ja mevrouw als dat zo isdan heb ik geen werk meer. heel appart je koopt dus altijd voor eenkapot product????mvg