Op 5 december 2005 heb ik afstand gedaan van het vruchtgebruik van mijn huis. Dit gebeurde bij de notaris die met geen woord sprak over het feit dat het vruchtgebruik geld waard is. Nu op 5april 20012 ontving ik een aanslag en een verzuimboete vanwege het feit dat ik een schenking had gedaan. Als ik geweten had dat ik voor het vruchtgebruik geld kon ontvangen dan had ik dat onmiddelijk willen ontvangen. De notaris heeft mij misleidt. Wat kan ik hier tegen doen?
Degen die het vruchtgebruik kreeg, heeft in juni 2007 aangifte van schenking gedaan.
bedankt Renske