Ik weet dat zoiets gelijk ooit in behandeling is geweest tijdens het tv programma maar ik ben het antwoord vergeten.
Mijn probleem:Ik heb een internet accoutn bij xs4all alles gaat heel goed geen problemen op de de rekeing na
van de kpn krijg ik netjes een rekening maar xs4all heeft me nu al 1,5 jaar geen rekening gestuurd.Na een paar keer algebeld te hebben heb ik vandaag weer gebeld nu blijk ik helemaal daar niet geregristreerd te staan.Na lang zoeken hebben ze me gevonden nu willen ze dat ik de volledige bedrag betaal.Ik ben het daar niet mee eens want ik heb het al een paar keer aangegeven en heb het al een paar keer aangegeven bij ze en wil best tot een oplossing met ze komen maar wat zijn je rechten er in en wat kan je doen zodat ik maar een deel of niks hoef te betalen of heb ik helemaal geen kans en zal ik de +/- 500 euro moeten betalen
Guido