Bij toeval ben ik erachter gekomen dat er sinds april 2005 van de een op de andere maand geen pensioenpremie meer is ingehouden op mijn salaris. Volgens de boekhouder van ons bedrijf hadden mijn werkgever en ik daar van op de hoogte moeten zijn. Hij heeft mijn werkgever geanttendeerd op het volgende; Jullie staan ingeschreven voor pensioen bij het pensioenfonds horeca en catering. Dat is alleen voor mensen die ook werkelijk in de horeca werken en jij en je kantoorwerknemer werken op kantoor dus vallen jullie daar niet onder. Ik ben me daar nooit van bewust geweest en er is geen alternatiefgeboden.Er is geen pensioenpremie meer ingehouden na april 2005 en mijn werkgevver heeft dus ook de in het contract afgesproken 50 % niet betaald aan een pensioenfonds. Er is volgende week een gesprek hoe dit op te lossen met de boekhouder. Ik heb van deze zaken absoluut geen verstand maar wil graag beslagen ten ijs gaan. Waar moet ik opletten en wat zijn mijn rechten en plichten. Wat is de meest reele oplossing voor deze situatie. Ik heoop van heel veel harte dat er iemand is die mij kan advisren want dit voelt helemaal niet goed. ALvast hartelijk bedankt voor de moeite