BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen geld terug voor kapotte jas

Bijdrage door gebruiker
13-12-2014
2 reacties
KLEDING WINKELZARA EN T BELEID!! Eens en nooit meer!! Nooit naar de winkel voorwaarden gekeken. Wie nou wel? Je koopt een dure winterjas met veren vulling. Op 1-10-2014 lekker vroeg want dan heb je nog leuke keuze. rond 4-11-2014 word t koud en kan ze de jas eindelijk aan. dochterlief word ziek spuugt de jas onder.... tja dan moet je m toch echt wassen! Keurig volgens was voorschrift gedaan. Koud (max 30 graden) en niet in de droger... en toen??? Geen vulling meer in de jas! Alles 1 prop opkloppen uitschudden nee niks hielp. Rug zonder vulling idemdito met de mouwen. Op 6-12-2014 Met jas en kassa bon terug naar zara almere! Ze zien het probleem en erkennen dit op de dames afdeling. Door gestuurd naar boven kinderkleding afdeling. Verhaal gedaan en vervolgens onbeschoft te woord gestaan door personeelslid Nog niet eerder deze klacht gehad. (Jas nieuwe collectie) Geen leidinggevende aanwezig! Wel de volgende mededeling: Beleid zara, bij klacht of defect geen geld terug en geen tegoedbon. we mochten weer naar huis! Ruilen kon ook niet want er was een maand voorbij dit was het termijn voor het ruilen! Helaas geen andere jassen in de maat van fayelinn. Alleen jassen met dezelfde veren vulling, maar geen zin in het zelfde probleem! Totaal geen medewerking alleen t opdreunen van het beleid! We moesten maar naar Rotterdam Groningen of veenendaal rijden! Daar zoeken naar een maat en de klacht opnieuw neerleggen. In de pc kon ze wel zien of daar andere jassen waren. Intern regelen of de jas naar almere kon komen, kon ook niet!! Omdat onze dochter toch een jas aan moet het koud is buiten, we al.50 euro.uit hadden gegeven. Toch maar naar veenendaal gereden meeste dichtbij 150 kilometer!!! Wat kies je anders? 50 euro weggooien? Bij aankomst kon de jas omgeruild worden, echter wel alleen wanneer we extra bijbetaalde!!!!of wanneer we kleding erbij kochten!! Want de jas die we meenamen was goedkoper (2euro) alles wat we meenamen/ruilden moest immers duurder zijn! Twee euro laten zitten kon ook niet!

Kortom

je koopt een jas van 50 euro, blijkt kapot na strikt volgen van was voorschriften.

Geen geld geen tegoedbon geen ander vervangend product.

150km zelf moeten rijden extra kosten maken omdat zara geen service wil bieden.

Bijbetalen omdat je iets wilt omruilen??? Die twee euro laten zitten kon ook niet!!!!

Klantenservice bellen klacht bespreekbaar maken? Je word terug gestuurd naar de winkel of je moet mailen! Gemaild maar geen respons!!

Ongelooflijk!!!! Voor ons geen zara meer en geen reclame voor zara!!
Mag dit zomaar??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.