BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

géén geld terug na pinfraude sns bank

Bijdrage door gebruiker
30-01-2011
33 reacties
Onze zoon heeft de pas van zijn vader gestolen toen deze in het ziekenhuis lag.
Deze pas was door moeder thuis verstopt, waar hij hem toch gevonden heeft.
Door 2 dagen later in het ziekenhuis een spel op de telefoon van vader te doen heeft zijn zoon de pincode gevonden die onder een valse naam in de telefoon stond.
Er is aangifte gedaan van diefstal en pinfraude maar de SNS bank wil niet vergoeden omdat wij niet voorzichtig genoeg geweest zijn!
Maar als ik de regels van SNS lees hebben wij wel degelijk juist gehandeld door de pas en code gescheiden te houden.
Hoe kunnen wij de SNS bank ervan overtuigen dat wij wel degelijk recht op teruggave hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.