BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

geen garantie TER MAARS MUSSELKANAAL

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
24-09-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

In april 2006 hebben wij voor 60 euro een BR rijbroek meisjes maat 140 gekocht bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL. De broek was na enkele maanden al te krap onder bij de broekspijpen en was vaal geworden van kleur. De broek was dus niet volledig gekrompen. Het was alleen gewassen volgens de wasvoorschriften zoals die in de broek waren vermeld.

Eind augustus 2006 hebben wij de broek achtergelaten bij TER MAARS vanwege de garantie. De vertegenwoordiger van BR zou de week erop toch in Musselkanaal komen. Niet dus. Volgens TER MAARS had de vertegenwoordiger de afspraak steeds uitgesteld. Pas op 20 september kwam hij, maar volgens Bierman de Haas BV (BR) comform afspraak met TER MAARS.

De slechte klantenservice van TER MAARS blijkt uit:

TER MAARS had de broek naar Bierman de Haas moeten versturen op advies van de vertegenwoordiger. Is niet gebeurd.

TER MAARS had als klacht gemeld dat de broek was gekrompen, terwijl dit alleen de breedte onderaan de broekspijpen betrof. Bierman de Haas BV heeft de broek dus verkeerd beoordeeld en de garantie afgewezen wegens verkeerd wassen!

TER MAARS heeft ons telefonisch laten weten aan geen enkele oplossing meer te willen werken, omdat men kwaad was dat wij rechtstreeks met Bierman de Haas BV contact hebben opgenomen. Dit is alleen gebeurd omdat wij vermoedden dat uitstel leidde tot afstel.

Als TER MAARS de broek direct had opgestuurd en de klacht had gemeld zoals wij die als klant hadden gemeld, dan was alles eerder en naar ieders tevredenheid opgelost. Nu kan Bierman de Haas BV niets meer doen omdat ze blijkbaar geen actie mogen ondernemen rechtstreeks met de eindconsument.

Weg broek, weg 60 euro en weg klant.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.