<sCRIPT language=javascript>Hallo, Graag wil ik advies over het volgende.Om kort te zijn.Op 18 juli ben ik met mijn moeder met een busreis meegeweest naar Rhenoy.Daar heb ik een ergo-trainer gekocht. daarbij ontving ik een pannenset een friteuse, een grote beer en een reis naar Leipzig voor 2 personen gratis.Bij het uitstappen in Delft (chauffeur Martin)waren mijn artikelen (op de mini friteuse na)niet aanwezig in de bus. terwijl ik bij vertrek 2 keer gevraagd had of mijn artikelen aanwezig waren in de bus.Na overlegmet de buschauffeur werden mij artikelen zo spoedig mogelijk toegezonden naar mijn moedersadres.[Redactie edit: adres verwijderd]Na 2 weken nog niets ontvangen. Menigmaal gebeld met duitsland 0049-4475950252 van 9.00 uur tot 12.30 uur en nederlands telefoonnummer 0497 389060van Hollandia Tours. Fax verzonden e-mail verzonden. Eerste betaling is wel afgeschreven maar de tweede hab ik geannuleerd omdat ik tot op heden nog steeds mijn artikelen niet mocht ontvangen. Kunnen jullie iets voor mij doen, want ik weet niet meer hoe ik deze lui moet duidelijk maken dat ik niet betaal voordat ik mijn artikelen ontvang. Dat is toch redelijk?? Hopende op een antwoord van jullie wacht ik af. met vriendelijke groet jch kanij te delft e-mail [Redactie edit: e-mail adres verwijderd]