Hallo.
We hebben sinds 2002 een koopwoning en ben daar ergtrots op.Maar door omstandig heden en ontslag(25 maart 2007) dus geen inkomsten meer van mijn kant maar wel van mijn vrouw(€1400).De Hypotheek per maand is €750 en daarbij een levensverzekering van€257.Dat ging nog wel met twee inkomsten maar nu met 1 werd het toch een probleem en hebben we een achterstand van 3 maanden.We hebben gevraagd of we een regeling nog konden treffen maar omdat we niet optijd hebben gereageert zijn we nu gedwongen om het huis te verkopen of te laten oversluiten.Wat ons nu allemaal staat te wachten hebben wij geen kaas van gegeten en moeten dit allemaal regelen voor 06-07-2007 en weet me echt geen raad meer en niet te meer dat we hier met een gezin van 6 zitten(4 kinderen 2kleintjes 2 en 3 jaar,twee grote 14 en 17 jaar.Dus een anderonderdakkie wordt erg moeilijk.En ook dat er het BKR ook nog bij zit wordt het helemaal een probleem om ons hypotheek over te laten sluiten en in die tien jaar dat ik bij dezelfde baas 10 jaar gewerkt om dit op te bouwen voor mijn gezinnetje is nu aan het wegspoelen.
Dus Alstublieft wie o wie weet wat ik nu moet doen in deze korte tijdsbestek die we hebben en waar en bij wie we kunnen aankloppen om ons huissie te behouden.
Bijvoorbaat dank,
Leo van Zwol