BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gaswacht Meerlanden en afspraaktermijn te kort

Bijdrage door gebruiker
04-08-2011
2 reacties
Gaswacht Meerlanden stuurt me, in de vakantieperiode juli/augustus, een brief met daarin een afspraak voor onderhoud aan de CV-ketel. De tijd tussen het ontvangen van de brief en de afspraak is twee weken.
Wanneer ik niet thuis zou zijn en Gaswacht Meerlanden hierover niet op tijd informeer moet ik € 30,- betalen, een soort schadevergoeding.

Twee weken tussen brief en het langskomen van de monteur lijkt me in de vakantieperiode veel te kort en ik vind deze werkwijze dan ook zeer onredelijk. Hoeveel mensen zijn er in deze periode niet op vakantie voor twee weken of langer?

Telefonisch wordt me verteld dat de extra kosten niet in rekening zullen worden gebracht in de vakantietijd. Maar wat is een telefonische mededeling nog waard wanneer er de € 30,- van de rekening is afgeschreven?

Is deze werkwijze normaal, klantonvriendelijk of misschien zelfs verboden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.