BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie wasdroger

Bijdrage door gebruiker
13-08-2007
6 reacties

Mijn wasdroger is kapot gegaan, is bijna 3 jaar oud. Heb defect onderdeel gevonden. Op de site van Edy stond 5 jaar garantie. Heb een mail gestuurd of ik dit onderdeel kon bestellen. Dit kon inderdaad en heb telefoonnummer gekregen van service dienst. Deze hebben het onderdeel verstuurd, met factuur. Ik moet voor het onderdeel (een poly-v-snaar) EUR 33,71 betalen en ook verzendkosten van EUR 12,38, terwijl het verzenden maar EUR 1,13 heeft gekost. Ze hebben de gegevens gevraag van de droger en ook de aankoopdatum en het aankoopadres. Zowel Edy als de service dienst hebben geen bedragen genoemd. Volgens Edy geldt voor mijn wasdroger een garantie van 2 jaar volgens het boekje.In mijn boekje staat geen garantietermijn genoemd. Wat zijn mijn rechten. Moet Edy niet een deel betalen en ben ik verplicht deze verzendkosten te betalen als ze dit zelf geen eens kwijt geweest zijn.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.