Mijn dure telefoon is een beetje stuk. Ik kan mijn beeld scherm niet meer lezen.
Omdat het in de garantie periode is wilde ik hem graag laten maken. Mij werd echter dit in de winkel van Vodofone verteld. Ik citeer,
Dat is geen probleem, wij sturen hem op naar nokia. Zij bepalen daar of het geen val schade of waterschade is. Valt het repareren buiten de garantie dan moet u 95 euro betalen.
Ik vroeg daarop is dat te controleren? Nee dat was niet mogelijk. Dus mijn lot ligt in de handen van degen die bepaalt of het stuk is gegaan door een val of door een fabrieks fout.
Ik was het echter niet eens dat als het zo is, dat het buiten de garantie valt ik verlicht wordt hem voor 95 euro te laten maken. Omdat ik dat geld niet waard vind.
Dan konden ze hem ookniet opsturen. Ik vroeg daarop,ze kunnen me toch bellen als het niet in de garantie valt?
Daar deden ze niet aan. Take it or leave it.
Het komt er op neer. Gok zelf maar of het garantie is en zo niet kost het je 95 euro.
Mijn vraag is of dit juridisch juist is en wat zijn mijn rechten.
Ik heb trouwens meteen mijn abonement opgezegt en ik ga nu nop zoek naar een ander, maar die zal waarschijnlijk niet beter zijn.