BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie pinpas POSTBANK.

Bijdrage door gebruiker
28-09-2006
24 reacties

Na slechts drie jaar begaf mijn

POSTBANK

-pinpas het voortijdig. In juni kocht ik een nieuwe omdat de pas nog niet oud genoeg was om automatisch vervangen te worden. De nieuwe pas is nu na drie maanden ook kapot. De

postbank

zegt dat het een goede pas was, want hij is niet binnen twee maanden kapot gegaan, maar ik vind dat je van een pinpas mag verwachten dat hij minstens 5 jaar meegaat. Volgens de

postbank

gaat een pas al kapot als hij in de buurt van een mobieltje komt, of bij een magneetslotje van een tas. Omdat dit mij al verteld werd toen ik belde om mijn eerste pinpas te vervangen, ben ik met de nieuwe pas juist extra zuinig geweest.Wat zijn mijn rechten?Bij welke bank kan ik terecht voor een betere service?Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.