BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie op timberland laarzen

Bijdrage door gebruiker
28-03-2008
7 reacties

Nog geen half jaar geleden kocht ik een stel Timberland laarzen. 5 maanden later was ik al door de zool heen, terwijl ik ze niet dagelijks draag, een zittend beroep heb en geen lange wandelingen heb ondernomen. Dacht met een paar dure laarzen van een bestendig merk voor kwaliteit te hebben gekozen. Maar niets is minder waar. Na de schoenen terug te hebben gebracht met bijbehorende kassabon en een telefonisch gesprek met filiaalhouder Timberland Den Haag kom ik er achter dat ik bedrogen uitkom. Men verschuilt zich achter het feit dat er altijd slijtage plaats vindt aan een schoen en dat de een er nou eenmaal langer meedoet dan een ander. Echter schoenmaker bevestigd dat Timberland een kwalitatief slechte laars aanbied, dat ook zou gelden voor de kinderlaarzen en had al veel klachten over zelfde laars gehad. Bij Timberland zelf voelen ze zich niet genoodzaakt op mijn klacht in te gaan. Moet ik het hierbij laten? Wat is mijn recht hierin? Heeft iemand hier ervaring mee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.