BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie op schoenen, Dolcis of Schoenoutlet

Bijdrage door gebruiker
12-10-2014
2 reacties
Onlangs heb ik bij Dolcis Oss 2 paar kinderschoenen gekocht. Grote posters in de etalage 'OPHEFFINGSUITVERKOOP'. Alle kinderschoenen max. € 20,00.
Een van de 2 paar bleek al snel kapot te gaan, zool en naden lieten los. Hierop terug naar de winkel, maar die gaven aan niets te kunnen doen. De schoenen waren van Dolcis, maar de winkel bleek Schoenoutlet te heten. Op de achterkant van de kassabon stond reclame van Dolcis met alle voorwaarden (o.a. ruilen binnen 14 dagen). Op de voorkant van de bon stond schoenenoutlet met de tekst dat niets geruild en/of retour mocht.
Schoenenoutlet stuurt mij naar Dolcis aangezien deze schoenen ooit van Dolcis waren, maar Dolcis geeft aan dat de winkel, incl. voorraad aan Schoenenoutlet is verkocht.

Waar kan ik heen met mijn klacht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.