Van een raam in de gevel is na 2 jaar een isolatieruit lek. De leverancier blijkt inmiddels failliet te zijn. De curator verwijst naar de ex eigenaar van het failliete bedrijf, maar deze reageert niet. Wat gebeurt er eigenlijk met garantieaanspraken na een faillissement ??