hoi beste mensen
Afgeloopen novenber heb ik bij een modelbouw winkel in Castricum een modeltrein gekocht. Om dat hij anneloog was heb ik hem bij de winkel laaten ombouwen. Deze winkel heeft de trein op gestuurt naar de inportuur endie heef hem omgebouwt. Bij treug komst bleek hij niet goed te functieneeren dus ishij nog 3 keer treug geweest en hij doet het nog niet. Mijn vraag is kan ik mijn trein nu ergens anders laten repareerenen de kosten verhalen op de winkel of moet ik eerst de winkel in de gelegen heid stellen om de boel nog een keer te reparener binnen 3 weken of kan ik al mijn geld terug eisen voor het ombouwen
met vriendelijke groet
quenten