BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie magnetron

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-08-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb 2 weken terug een nieuwe magnetron van Sharpgekocht. Vanaf de eerste dag hoorde ik er een raar geluid uit komen en ik heb hierover de winkel gebeld. De winkel heeft een extern bedrijf langs laten komen die de magnetron heeft opgehaald. Nu 1 week later heb ik van het externe bedrijf te horen gekregen dat het nog even gaat duren omdat ze onderdelen moeten bestellen omdat de motor vervangen moet worden.

Ik heb nu dus eigenlijk meer dan 400 euro betaald om dalijk een gerepareerde magnetron in huis te hebben staan.

Mijn vraag is dan ook,Heb ik recht op geld terug of op een nieuwe magnetron?

Bij voorbaat dank.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.