BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie dsquared schoenen???

Bijdrage door gebruiker
25-10-2013
10 reacties
Hallo,

ik heb een aantal maanden geleden online dsquareds gekocht. Gewoon bij een geautoriseerde verkoper want deze webwinkel heeft ook gewoon normale winkels. Nu was er gelijk na de eerste dag dat ik ze droeg al een letter er vanaf gevallen(zie foto dan snap je wel wat ik bedoel). Ik heb dus contact met de winkel opgenomen en deze hebben een nieuwe letter besteld bij dsquared. Na 2a3 weken heb ik deze letter ontvangen en bij de schoenmaker erop laten zetten. Ik heb dit zelf betaald. Na ik geloof een week viel de letter er weer af. Ik dus weer contact opnemen met de winkel en ze zeiden dat ik de schoenen maar moest opsturen naar hun dat ze het zelf wel zouden maken. Ik heb ze gezegd dat ik het niet normaal vind dat zulke dure schoenen zo snel kapot kunnen gaan en dat ik de verzendkosten niet ga betalen. Hier hebben ze niet op gereageerd op dat betalen van de verzendkosten, dus ik heb het maar gewoon op gestuurd. na 3 weken heb ik de schoenen terug ontvangen, en wat denk je? Ja hoor heb de schoenen nog geen 5 minuten aan en de letter lag er alweer af en dit was niet de enige er was weer een letter vanaf gevallen. Dus ik heb weer contact met de winkel opgenomen en gezegd dat ik er moedeloos van begin te worden. Ik ben de schoenen vaker kwijt geweest dan dat ik ze heb kunnen dragen en dit heb ik ze verteld ook. Toen kreeg ik dit bericht terug:

eb jij die letter nog die los is?
zo ja, dan is het misschien mogelijk om ze zelf met secondelijm weer vast te plakken.
dit is de enige manier om ze weer vast te zetten.

zo nee, dan zullen we ze opnieuw aanvragen voor je & toesturen en je daarbij als coulance een extra contante korting aan bieden,
Ik heb overlegd met Dsquared2 en zij zouden dit adviseren, eventueel kunnen wij ook de schoenen retour naar Dsquared2 sturen, zodat ze daar worden geplakt maar ze legden mij uit dat dit op dezelfde manier met lijm gebeurt.

Ik hoop dat je je in deze oplossing kunt vinden & dat ze dan ook blijven zitten.
Met vriendelijke groet,

Ik zet er expres niet bij welke winkel dat het is want ze hebben nog niet gereageerd op wat ik terug gestuurd heb.

Dit heb ik er op terug gestuurd:

Hey

ik heb de letter niet meer. Ik zou het liefst gewoon nieuwe schoenen willen. Ik heb ze nu vaker niet gedragen dan wel gedragen. Mijn idee was om het hier met dsquared over te hebben, want het moet toch niet zo zijn dat ik voor de 3e keer me schoen moet laten repareren die ik amper aangehad heb.

Groeten



Nu mag ik er wel van uit gaan toch dat ik gewoon mijn geld terug krijg of nieuwe schoenen neem ik aan? Ze willen mij een korting van €20 geven als coulance. Dan zou ik dus nieuwe schoenen moeten kopen en de schoenen die al gekocht heb daar heb ik dus niks meer aan. Dit word hem dus niet.

Ik heb hier al eens eerder schoenen gekocht nog geen jaar geleden en hier ging ook al gelijk de lak van loslaten maar hier heb ik geen probleem verder van gemaakt. Moet ik dit wel doen? Ik mag toch wel wat meer verwachten van schoenen van €300 neem ik aan?

Ik hoor graag van jullie wat jullie denken dat ik kan verwachten, en wat mijn rechten zijn

Dit is de foto van de schoen( http://imageshack.us/scaled/thumb/856/sm9e.jpg)

alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.