BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-11-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Ik heb 4 november 2004 een wasmachine gekocht bij de Block in Hoorn. Garantie 2 jaar.Nuheb ik een storing in de wasmachine.Leverancier gebeld,jammer mevrouw,garantie voorbij.Hij gaf mij wel een tip om een onafhankelijke monteur te bellen bij ons in de buurt.Heb ik gedaan,verteld dat de reparatie via de leverancier buiten de garantietijd was,dus dat ik dus de reparatiekosten moest betalen.Begon al met 99euro voorrijkosten.

Deze onafhankelijke monteur vertelde mij toen,dat een garantie niet afloopt gelijk met de datum,maar dat de garantie doorloopt tot de laatste dag van die maand.Dit schijnt wettelijk te zijn vastgelegd.

Mijn vraag: Moet het bedrijf mijn wasmachine repareren zonder kosten,omdat de garantie doorloopt? Dat zal voor mij betekenen dat het 30 november afloopt.

Graag per omgaande bericht als dit mogelijk is i.v.m.datum.

Bij voorbaat dank, C.de Boer

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.