BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie

Bijdrage door gebruiker
25-02-2009
3 reacties

Zo'n 2 maanden geleden heb ik een mp3 speler gekocht bij de Kijkshop. Hij werkte echter heel slecht. Hij is erg traag en reageert heel slecht. Tevens wordt het contact met de computer steeds verbroken waardoor nummers slecht over te zetten zijn van pc naar de mp3 speler. Ook is de batterij hierdoor nauwelijks op te laden.Ik heb hem dan ook teruggebracht voor de garantie. Logischerwijs wordt deze dan opgestuurd. Bij afgifte werd mij echter verteld dat deze 6 of meer weken weg zou zijn. Ik vind dit dan echt schandalig lang. Zeker voor iets wat nooit goed heeft gewerkt en zeker niet goedkoop was.Moet ik deze 6 weken accepteren of is er nog een regel die deze tijd beperkt?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.