BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
02-12-2005
4 reacties

ik heb een vraag:

Ik heb een tijdje geleden bij bol.com een mp3 speler gekocht van Sony. binnen een half jaar is er een defect opgetreden waardoor het geluid vervormt eruit komt. Ik contact opnemen met bol.com en krijg als reactie dat ik het verder moet regelen met Sony zelf en niet via bol.com.

Ik heb zelf het gevoel dat dit niet juist is omdat ik volgens mij een contract heb met bol.com en niet met sony. Als dit juist is wat kan ik dat het beste in de mail zetten naar bol.com? een klein voorbeeldje zou fijn zijn.

Bij voorbaat dank.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.