Dag , wij hebben een mandelige gang met twee andere buren. wij hebben een koophuis, en daarin is aan de achterkant een appartement gerealiseerd.
wij verhuren deze studio. voor langere tijd ( tijdelijk als bnb.)
de studio zit aan de achterkant van ons huis.en is bereikbaar via de gang die leidt naar onze tuin
Ik ga ervan uit dat de mensen gewoon over het mandelige pad mogen lopen om de studio te bereiken. is dit correct?
er zijn verder geen afspraken, er is ook geen verenging van huiseigenaren oid. Het betreft hier een koophuis.