BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Frontline en Intrum Justitia

Bijdrage door gebruiker
05-04-2004
9 reacties

Ik heb vele klachten over dit bedrijf gezien op de sites van Kassa en Stichting De Ombudsman, maar kom er toch niet helemaal uit.Als er sprake is van een ongevraagde toezending hoeft er niet betaald te worden, dit zou gelden voor de vervolg toezendingen (na de 1e bestelde onderbroek). Nu heb ik het probleem dat ik het onding niet eens besteld heb en dat dit waarschijnlijk een grap is van iemand, ik heb er dus niet om gevraagd. Dit pakketje heb ik retour afzender gestuurd. Enige tijd later ben ik verhuist. Op mijn oude adres zijn nu (gedurende 9 maanden) aanmaningen aangekomen van een incassobureau. Ik heb het bureau opgebeld met de vraag om nadere informatie.Sta ik nu in mijn recht om de betaling van de 1e onderbroek te weigeren? Ik heb hier immers niet om gevraagd en ik heb deze zelfs niet in mijn bezit.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.