Ik werk sinds kort bij een vriend van me op basis van provisie die we hebben afgesproken (ik verdien XX% van wat er totaal wordt verdient). Dit kost me ongeveer 6 uur per week aan tijd en is het ongeveer 40km afstand.
Verder werk ik ook full-time in loondienst bij mijn werkgever waar ik natuurlijk ook normaal mijn loon van ontvang.
Mijn vraag is hoe ik de extra inkomsten op provisiebasis zo gunstig mogelijk kan omzetten naar een nettobedrag, hoe betaal ik dus zo weinig mogelijk (of geen) belasting?? en wat moet ik daarvoor doen??