BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fred de la Bretoniere Verkeerd geprijsd ???

Bijdrage door gebruiker
09-09-2007
10 reacties

In een winkel van Fred de la Bretoniere in Utrecht (Steenstraat)zag ikmooie laarzen. Onder op de laars zat een prijssticker van 159,90 een heel redelijke prijs voor een laars; echter bij het afrekenen aan de kassa moest ik 219,90 betalen. Volgens de verkoper had er onder de laars in de winkel een verkeerde sticker gezeten.

Bij het thuis uit de doos halen bleek echter dat op de gloednieuwe laars zelf ook een prijssticker zat met een prijs van 159,90. Hiermee is toch niet echt meer sprake van een eenmalige vergissing.

Niet alleen de prijs maar ook de artikelnummers wijken van elkaar af. De artikelomschrijving is in beide gevallen gelijk.

Ik heb de winkel in Utrecht gebeld omdat ik de laars wil hebben voor het bedrag waarvoor hij zowel in de winkel als in de doos geprijsd was. De winkelier vroeg mij de laarzen terug te brengen om met het hoofdkantoor te kunnen overleggen.

Omdat ik in Amsterdam woon en nog 2x heen en weer naar Utrecht reizen mij weer 23,40€ extra kost, besloot i

k zelf kontakt op te nemen met het hoofdkantoor. Ik heb gemaild en gefaxed en

een foto van de laars met prijssticker en de doos bijgevoegd, evenals de kassabon. Bij Fred de la Bretoniere wordt op geen enkele manier gereageerd, ik krijg niet eensantwoord.

Wat zijn mijn rechten en wat kan ik verder nog ondernemen om die te krijgen. Wie heeft een goed advies?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.