Ik bestel een pakketje in
Duitsland bij iemand waar ik al vaker besteld heb en wat geen probleem oplevert. Ik moet betalen voor dat ik het pakketje ontvang. - Stom......... weet ik, maar anders word het niet verstuurd en tot op heden heeft het nooit problemen gegeven. - Het pakketje word verstuurd via Deutsche post en in Nederland via Selekt vracht. Op 4 febr. kom ik thuis en vind een briefje in de brievenbus dat Selekt vracht een pakketje voor mij bij de poort heeft gezet uit Duitsland afkomstig. Bij de poort vind ik echter NIETS. Selekt vracht wil de kosten die ik gemaakt heb voor het pakketje niet vergoeden en zegt dat ik dit zelf moet regelen via de Deutsche post. Dit wil maar niet lukken. Selekt vracht is toch fout geweest?, zij mogen toch niet zomaar een pakketje onbeheerd achterlaten?. Hoe moet het nu verder...... hoe krijg ik mijn geld terug? Het gaat om bijna 130 Euro. Selekt vracht doet niets om me te helpen en de afzender zegt dat ik het via selekt vracht moet oplossen omdat het hun fout is. En nu???!!!