Beste mensen,
Of wie dan ook vraag me eigen of of dit wel acceptabel is in onze maatschappij. ik heb op 25 November via mijn zakelijke raborekening 850 euro overgemaakt naar een ex-personeelslid, kreeg van mijn advokaat te horen dat het bedrag nog niet op haar rekening stond dus ik nagekeken wat blijkt nou heb ik het op iemand anders zijn rekening gestort dus weer hetzelfde bedrag overgemaakt naar de juiste rekening, en een verzoek naar mijn bankgedaan om die geld terug te storten, dus hun een brief gestuurd naar de rekeninghoudster van de Abn-amro geen reactie 2e briefgestuurd nog geen reactie dus ik alle gegevens van de rekeninghouster gekregen ben aan de deur geweest zo'n persoon woont hier niet, ik weer de ABN gebeld ABN verteld mij dat de rekeninghoudster van de aardbodem verdwenen is terwijl ik tijdens de overboeking een totaal ander naam staat dan de rekeninghouster zelf kan aantonen dat het om een foutive overboeking gaat!!!
Dus in het kort 1= ABN -Amro verteld mij die persoon is van de aardbodem verdwenen ze hebben het uit handen gegeven aan een deurwaarder om dat ze flink inde min ziten de ander van de ABN-Amro verteld mij dat ze haar aan gaan schrijven dat ze het geld terug moet storten van welke geld 1 er word verteld dat ze er niet is en 2= ze gaan vragen of ze het geld terug kan storten van welke geld alleen als ze in de + staat kan AUB iemand mij wakker schudden dat kan toch niet zomaar in een land als Nederland??????