BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Foutieve prijsvoorlichting

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-10-2006
  •  
13 antwoorden
  •  

Op dinsdag 3 oktober 2006 deed ik een bestelling op de website van Het Feestbeest. Ik bestelde spin in web 100gr. en dat 60x. Ik verwachtte dus 6 kilo spin in web bezorgd te krijgen.

Ik heb 6 kilo nodig voor een evenement en heb dat direct inbegroot en heb mijn andere uitgaven/begroting hierop aangepast.

Op maandag 9 oktober kwam ik op kantoor en bleek er een pakket met spin in web bezorgd te zijn. Dit bleek 1 kilo spin in web te zijn voor dezelfde prijs als 6 kilo (€117,-). Ik ben er op dat moment vanuit gegaan dat ik te weinig bezorgd heb gekregen.

Op dinsdag 10 oktober heb ik gesproken met één van de medewerkers van Het Feestbeest. Hij wist me te vertellen dat er een fout op de site stond en dat als ik het product niet kon betalen ik het maar terug moest sturen en ik mijn geld terug krijg.

Op mijn factuur staat duidelijk te lezen dat ik 60 x Spin in web wit 100 gr. heb besteld en dat de kosten hiervan 117,00 zijn.

Na aanleiding van het telefoontje heb ik een klacht ingediend bij het bedrijf. Dezelfde dag werd hier nog op gereageerd door dezelfde medewerker die ik eerder had gesproken. Hij gaf wederom aan dat hij het niet kan veranderen en dat ik mijn product maar terug moest sturen en dan mijn geld terug krijg.

Ik zou graag de resterende kilo's nog ontvangen voor de afgesproken prijs. Volgens mij is het bedrijf dit wettelijk verplicht als het vermeld stond op hun website: www.het-feestbeest.nl, het bestelformulier en de factuur!

Hoe zit dit en welke stappen kan ik nu nog ondernemen om te zorgen dat ik mijn bestelling toch krijg?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.