Goedenavond,
Mijn vriend en ik hebben enige tijd geleden een huis gekocht. Omdat het huis 1,5 jaar leeg had gestaan, moest de ketel opnieuw 'op gang gebracht worden'. Wij zouden een nieuwe ketel krijgen, maar voordat deze geplaatst kon worden, moesten we 2 weken zien te overbruggen. We hebben vervolgens een bedrijf ingeschakeld om dit te doen. Er werd een prijsindicatie van €200 gegeven. De factuur blijkt nu €700 te zijn. Hiervoor heeft de ketel het 4 dagen gedaan. Ons is niet medegedeeld dat de factuur zou verdriedubbelen. Kunnen we onder de betaling uitkomen? Hebben jullie een voorbeeldbrief?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!