BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fout van de bank

Bijdrage door gebruiker
15-10-2005
5 reacties

Bij de aankoop van een woning heeft de ABN bank verkeerde gegevens naar de notaris gestuurd of de notaris heeft de juiste gegevens verkeerd opde ontwerpovereenkomst gezet ( waarschijnlijk het eerste ). Feit is dat de geplande datum bij de notaris niet door kon gaan omdat een nieuw ontwerp moest worden gemaakt. Extra kosten € 2700,00(extra boeterente omdat ondertussen de rente een kwartpunt gedaald was.) Allebei zeggen ze dat zij geen fout hebben gemaakt, maar ik moet € 2700.00 EXTRA betalen. Wat kan ik doen om bij die schurken mijn recht te halen ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.