ING,Rabo en ABN introduceren Finbox. Het zou een soort van financiele mailbox zijn waar je overschrijvingen en andere bankzaken kunt beheren. Dit staat echter niet op de eigen computer maar extern opgeslagen. Daar mijn vertrouwen in banken onder het nulpunt is gedaald vraag ik mij af wat er met die info bij de bank gebeurd. Is het strikt privé of gaat men er allerlei informatie uittrekken als koopgedrag, betaalgedrag, max is je info veilig. Banken zéggen van wel maar goed dat hebben we eerder gehoord. Graag uw reactie