Hallo,
Ik heb even een vraag, nadat mijn zoon anderhalf jaar geleden uit mijn leven en gezin is gegaan, na heel hoog oplopende problemen blijk ik nu toch nog tot zijn 21e financieel verantwoordelijk te zijn. Hij vindt werk maar wordt meestal na een aantal weken weer ontslagen, toch denkt hij nu op eigen benen te kunnen staan, terwijl ik er alles aan gedaan heb om hem binnen de jeugdopovang te krijgen. Hij woont nu opzichzelf, maakt hoogoplopende kosten zonder werk te hebben en via via heb ik begrepen dat hij nu misschien ook weer een studie wil op pakken. Daar ik hem al anderhalf jaar niet heb gezien wil ik ook niet voor deze kosten opdraaien. Is het mogelijk om via de rechter loskoppeling aan te vragen waardoor ik niet meer financieel verantwoordelijk kan worden gehouden?