BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fietsonline

Bijdrage door gebruiker
14-04-2012
61 keer bekeken
Reageer
Ik heb laats een Kinderzitje, slaaprol en windscherm besteld op internet via fietsonline .com. Hoge kortingen en binnen 1 werkdag in huis.(zondag besteld) Netjes een mail gekregen dat de bestelling verzonden was.(dinsdag) Vrijdag nog geen bestelling binnen.Ben toen gaan bellen,stelde mijn vraag(waarom het zo lang duurde,kreeg als antwoord dat dat fout gegaan was)Foutje is menselijk,kan gebeuren,heb toen wel gezegd dat ik er niet zo blij mee was omdat we de maandag erop op vakantie zouden gaan en dat ik m besteld had om hem die week met het lekkere weer te gaan gebruiken.Die mevrouw antwoorde mij toen dat ik hem maar moest annuleren als ik het er niet mee eens was!(erg vreemd antwoord,niet echt klantvriendelijk) Na even verder gepraat te hebben zei ze dat ze die dag nog de bestelling de deur uit zou doen(Ze had het binnengekregen)
Wij maandag op vakantie,gewacht tot woensdag,ben toen naar mijn buurvrouw gaan bellen of er al een pakketje binnengekomen was.(niet dus)
Vrijdag thuisgekomen van vakantie,weer met fietsonline gebeld.Kreeg toen wel een vriendelijke meneer aan de telefoon.Hij vertelde mij,dat de bestelling nog voor zijn neus lag,en dus nog niet verzonden was!(raar) Toen vertelde de meneer ook dat ie wel wist waar het fout was gegaan,de kleur die ik had besteld was voorlopig niet te leveren.Ik heb toen zelf gezegd dat ik dan wel een andere kleur zou nemen(want ik dacht,dan heb ik hem wat sneller)Die meneer zou even in het magazijn gaan kijken en zou mij 's middags bellen,of die andere kler nog op voorraad was.Zo gezegd zo gedaan,hij belde,en de andere kleur was leverbaar.Wij erg blij,want de bestelling ging eindelijk de deur uit.(diezelfde dag nog)
Woensdag was het eindelijk zo ver!Mijn pakketje werd bezorgd.Blij pak ik(in het bijzijn van mijn man,mijn schoonmoeder en mijn buurvrouw)het pakketje uit.
Maar tot mijn grote teleurstelling was het niet compleet. Het windscherm ontbrak..
Gelijk naar fietsonline gebeld en kreeg weer die meneer aan de lijn.Hij vertelde mij dat hij ook niet snapte wat er verkeerd was gegaan maar dat ik nog voor het weekend mijn windscherm opgestuurd zou krijgen!Beetje ge?rriteerd maar wel blij dat ie er het weekend zou zijn.
Maar...de maandag na het weekend..geen windscherm..
Natuurlijk weer opgebeld,en kreeg toen weer die mevrouw aan de lijn..mijn verhaal verteld en toen vertelde die mevrouw mij doodleuk,dat ik hem niet meer kreeg!Ze had erbij gestaan bij het inpakken en ze hebben het pakket gewogen,en hij zat er gewoon in,dus ik had hem gewoon moeten hebben!(beetje vreemd dat die meneer mij dat vrijdag niet verteld heeft)
Ik was erg verontwaardigd en niet zo blij,maar die mevrouw bleef volhouden dat ze erbij had gestaan dus dat hij erin had moeten zitten..Omdat ik haar niet zou hebben laten uitpraten,heeft ze de hoorn erop gegooid..
Mijn man heeft(omdat ik een beetje over mijn toeren was) teruggebeld en haar haar verhaal laten doen..
Maar ze bleef voet bij stuk houden dat zij gelijk had maar dat ze wel even wilde kijken hoe het heeft kunnen gebeuren maar dat kon wel weer 3 weken duren..
Nu nog in afwachting..wel een mail gestuurd dat ik het niet eens was met de manier waarop zij met hun klanten omgaan en dat ik het er niet mee eens was dat dat nog 3 weken zou gaan duren..Tot op heden ,niks gehoord..
Nu is mijn vraag, wat is mijn recht?
Ligt de verantwoording bij Fietsonline, bij de pakketbezorgdienst of bij mezelf (omdat ik bij de chauffeur getekend heb voor ontvangst)
Wat kan ik nu het beste doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.