Sinds 2 jaar verstuur ik zon 6 x per jaar defecte telefoons na azie. Dit is altijd perfect gegaan maar nu zijn er van de 19 telefoons maar 3 aangekomen. De doos is dus onderweg open gemaakt ( door een fedex medewerker) en deze heeft er dus 16 uit gehaald. en dus alleen de duurder modellen. Iste instantie zei fedex geen zorgen wij betalen want het is onze fout, dankomtde mededeling wij keren uit 87.50 mits u rekeningen kunt laten zien. 1 ste vraagkan dit?klopt dat? 2 de vraag krijg wel de rekening van 77.50 thuis voor het versturen. moet ik dat betalen. Of kan ik zeggen er zijn er maar 3 aangekomen dus mooi niet.