BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Falende service TNT

Bijdrage door gebruiker
17-10-2010
2 reacties
Dit jaar werd ik met me neus gedrukt op de falende service van TNT: hun verhuisservice werkte niet bij mij. Zelfs na vele telefoontje (45 cent per minuut!!!) en belofte aan hun kant dat het in orde zou komen is het nog steeds niet goed gekomen. Een brief die ik met garantie had verstuurd kwam niet op tijd aan en is zelf tijdelijk zoek geweest. Bij mijn werk leveren ze pakketen niet correct aan bij onze klanten. Klanten denken dat de fout dan bij het bedrijf zit terwijl TNT faalt. Toen ik dat vertelde aan collega’s kreeg ik zoveel reacties van hen over hun nare ervaringen.

Hebben jullie ook dit soort nare ervaringen? Andere services zijn betrouwbaarder maar of duurder of ze leveren niet elke dag. Bellen naar de klantenservice is zo duur dat je dat niet snel doet en wanneer je e-mailt krijg ik een standaard reactie dat ze het vervelend vinden en hun best doen en nog meer gegevens nodig hebben. Vervolgens hoor ik niets meer van ze. Het kost me tijd, irritatie en energie zonder dat er iets uitkomt. Hoe staat het met jullie ervaringen en hoe hebben jullie het opgelost?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.