Hallo,
Door UPC zijn we diverse keren benaderd om een pre-paid sim-kaart te bestellen voor 10 euro, zonder verdere kosten. Omdat de belkosten vrij voordelig waren besloten mijn vrouw en ik ieder zo'n kaart te bestellen via de telefonische verkoper. Hij vertelde ons dat we via een factuur wel de rekening zouden ontvangen en dat de sim-kaartjes zouden worden opgestuurd.
Nu hebben we wel een factuur gehad voor 1 sim-kaartje, maar de kaartjes zelf hebben we nog niet gezien!
Natuurlijk de klantenservice van UPC gebeld, een vriendelijke vrouw aan de lijn gehad die me na wat nazoeken zou doorverbinden met iemand van de afdeling debiteuren. De mevrouw die ik daar aan de lijn had vertelde me doodleuk, dat in hun systeem stond dat de simkaart via de post was afgeleverd en dat ik de factuur gewoon moet betalen. Op mijn reactie dat ik echter niets ontvangen had bleef ze maar zeggen dat het in hun systeem stond. Op mijn vraag waarom er dan maar 1 kaart gefactureerd was ipv 2 werd geantwoord dat het slechts mogelijk was om 1 kaart per bepaalde periode te bestellen, en dat terwijl de telefonische verkoper ons gewoon had toegezegd 2 kaarten te zullen opsturen, zonder te vermelden dat dit niet kon.
Wat nu te doen? Moet ik de factuur toch betalen, ondanks dat ik niets onvangen of sta ik in m'n recht om de factuur niet te betalen. Moet ik hiervoor dan nog verdere actie ondernemen?
Groeten,
Ron