Sinds 15 mnd. hebben wij een NHZ verzekering voor onze hond. Deze premie wordt elke maand afgeschreven op de eerste van de maand, maar soms lukt dat niet omdat mijn geld dan nog niet is gestort. Nu rekenen ze elke keer als dat gebeurd €1.00 door voor altijd zolang als deze verbintenis duurt. Nou is dat al een paar keer voorgekomen dus is de premie niet meer 48 mnd. €16.60 per maand maar €19.60 per maand totdat de 48 mnd. voorbij zijn. Mag dit zo maar want ze zeggen dat als ze niet konden afschrijven ze daarvoor moeten betalen en dat vind ik ook normaal, maar om dan de premie maar voorgoed elke keer blijvend te verhogen vind ik geld pikkerij...! Mag dit zo maar????????? Met vriendelijke groeten Olga.